琴日冇打到日記tim!唔得閒呀!!
不過琴日都冇咩好講law!我憎死佢ar!!(女仔)
之後到左今日la!我11點正起左身la!等傑電話la!
點之!11點05打左黎la!約好左12點30在火車站等law!
之後我地去左m記eat野!!
eat完野我地就去左答火車la!我地答左去旺角la wo!
咁去到la wo!唔識路丫!!不過撞下撞下都去到朗豪坊lu!^.<
笑死!!係個到我地又答電梯又行樓梯wo!
咁呢我地重去左buy sweet eat tim!
傑buy左好多eggegg sweet呀!!怪...@.@好笑...
之後我地eateat下想去7仔到buy野drink la!
發現左勁多間7仔都冇呢個自由x嫁wo!=.=''
之後又去左女人街la!傑我地去左間有得賣usb線ge地方!!
之後個女人sell比傑la!但係傑冇唸住buy嫁wo!想走個時!!
個女人就話你要ge平d比你la!
之後平左成10蚊wo!我地又冇講過賈wo!
哈哈令仔唔洗講野都照平!!呵呵!!
之後周圍行la!又唔多識路wo!周圍走la!行到去5點幾la!
我地答火車番大埔la!
番到去6點la!行多左陣新達eat左條chocolate!!
之後妠N同我一起番左home lu!
我番到home比左dcandy我home d細路eat la!個個都好開心!!
真搞笑la!又同佢地玩la!今日真係好開心丫!!
希望明天都咁好!!
重有2日喳!!去camp大日子!!^.<
|