哈哈!!今日勁開心呀!!^^我係7點就起左身la!
咁我早d番學la!哈哈!!早番學係好嫁!!^.^
之後今日我同人打太wo!^^
之後今日我地班同2a會出去比賽ma!之後我地班上到去!!
搞店d班無就練英詩la!
咁我地比老師罵完練完我地就出左去比賽la!
點之我撞到陳家豪,石美,肥坤....重有d!
佢地又係比賽wo!
我地班見咁多間學校都好勁wo!勁驚law!
但我都上過咁多次台lu!..冇fell...都好開心=.=''
我到我地個時!!好陣呀!!搞到我係咁笑...好彩冇笑出星!!
之後我地大大星咁la!芒果軒比人笑呀...但係我地最後都win左呀!!
勁開心!!第1名呀!^^哈哈....
係咁多間學校拿到第1名呀!^^勁開心....
宣佈個時老師都唔知我地第1呀!!好開心呀!!
之後mrs瓜子都鄧我地好開心呀!!我重要比佢抱緊wo!...好溫暖...
之後我地去左csc!!做評估wo!做完我就落左去law!
咁上科學堂la!好變態呀d人!!==
唉..再上埋個個好悶ge IH悶死我!!重訓左3分中tim!
之後我去左聯課活動wo!紅十字會我!!今日教我地整好個u!!
下堂有得wear個u lu!^^
之後番home la!悶死做hw做死左....明天會緊好...
|