今日同琴日一樣起身番學law!=.=冇咩特別丫....
落雨丫>.<搞到個頭頭濕左...嗚......>.<好快乾左la!
之後我係到溫英文la!同呇a針針la!比埋d epa資料呀傑la!就冇咩好做lu!
之後我就快快咁上左classroom law!
不過冇人開門la!我地好多個人都係到等wo!等死我地la!
開左門la!入到去!!好cool>.<
唉...都冇咩好講!!之後上堂前我地就練左英詩la!
練完我地就要上我最唔中2ge數學堂la!=-=
嗚.....上多陣呢!!咁我地個實習老師要考試wo!坉茼悎v入左黎la!.....冇咁嘈la!^^
好怪........之後上完la!舒服曬!!
我上左圖書館借英文書la!明天english reading.....
慘.....一定冇好結果ge...>.<''唉.....
之後上堂la!悶到死la又!!上EPA又唔比訓wo!但勁想wo!
之後上IT好玩呀!!我個power point拿左A呀^.<
好開心呀!!之後肥琪欣同翠翠要比老師罰幫手做野wo!想知y ge問我la!
um...之後lunch la!...玩game la!冇咩好做la!上堂la!英文la!悶死呀!!
放學我就同傑傾住電話咁番home la!開針死!^.^
番到home冇咩law!比我細路打丫!!唔開心!!嬲嬲........
|