唉...今日好唔開心law!
一早上我7點30番學la!咁我重約左人tim!(no心)
心就好la!唔洗番學wo!勁正呀!!我地重要番呀!
今日上堂la!一上堂唸住我同xxx(女)轉位嫁ma!
最後又唔夠時間轉唔到丫!>.<
算la!之後今日早上第1堂係週會wo!
成校d人入曬hall la!
聽到我好悶呀!!最後就唔悶la!聽到我地
個唔識講中文ge mrs瓜子唱我地學校ge校歌wo!
好勁呀@@好叻丫!!重好聽過我地tim!>.<=.=''
會完之後派中屎卷la!唉....唔係好好tim!
之後一浪接一浪la d唔好ge野!!
上中文!!唉...差2分就合格嫁la!全班合格ge人都係只得.....
算la!之後上完中文上呢個p.e la!
好開心呀!!玩跨欄wo!勁好玩呀!!不過我地成日比
男仔同江sir阻住左我地上堂wo!佢地要9分中行跑ma!
之後我跳得好開心呀!!好好玩呀!^^
好想玩多10次8次呀!!
嘩..我見我地班d男仔都好似好快咁!!1a都幾快ge!^.<
我地上次跑左so今次我地有得玩law!
玩得好開心呀!!之後有hw wo>.<
咁呢!!之後eat lunch la!eat完落左去打波wo!
傑,朗,林,江.....等等好多個la!佢地打左個波出街wo!好彩汁番姐!!
我地女仔咪打波law!成日back波!!=.=
之後我地番classroom la!英默呀!!
唔知得唔得呢!!我溫左好耐嫁la!希望得啦!^^
之後上music la!玩..左倫law!唱左龍得傳人wo!
呀sir話我地唱得好過1e呀!^^
之後上聯課活動la!
我地red crouts今日有3lu!
令令......好睇......
但係今日操得好痛丫!!
之後我同miss周一起番home la!傾左好多計wo@
同miss周傾計都幾開心嫁!^^
番到home eat完做hw law!
玩左陣電腦就溫書傾左陣電話law!
冇咩野好做嫁la!明天有鬼鬼玩丫!!好開心!!
明天8點30先番home law!^^
|