哈哈!!今日我一早起身!!比呀媽罵我又唔落街eat ....
唉....算!!唔緊要!!eat完!!
我做hw同聽歌law!....同埋人玩mic同埋傾電話law!
之後我2點出左去做hw!
2點30我地去曬行街打波law!(陳文,琪,方子,我,傑)
咁我地2點30就係學校門口等la!笑死!!
傑wear orange 陳wear red!!呇a2個好鮮ge姐!!我地3個女仔就黑d la!我就blue呇a2個黑wo!
笑左陣!!我地行左去肥欣下面la!
之後就去左公園仔打左陣波law!
打到4點我地去左7仔buy野drink!!!
我地入到去之後璜同陳呇a係到簡la!咁我同傑都係過左左邊個間野la!
我地buy完去左行街wo!唔知做咩行左去大中la!
之後我戴呇a去buy飲管拿黎教呇a整星星la!
原先陳文同傑係教得最好ge!但係過多陣得番方子同琪跟到我住!!
再過多陣方子都唔店la!最後琪係後面我幫妢d埋個小小接到lu!
搞店!!之後過多陣!!我地去左影相相wo!
好搞笑呀我地!!影親都唔令ge!...
下次我地再影過la!
after我地go左宏福打波law!我地撞到利,同埋輝law!
我d fd又同埋呇a打波!!之後好怪.......
傑打親d波都係比利,利打親d波都係比傑......好怪呀......
算la!唔唸la!番到homeeating!!play computer,phone to fd,do hw~!.......
無野做lu!希望聽日過得開心d la!

|