灰>/\<''好嬲哇...

柒相一大張"

 

暱稱: 牙子﹏欣b_
性別: 女


 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
love1b : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 

好累呀!!!

 
2005 年 12 月 2 日  星期五

今日我番學個時!!好鬼唔舒服呀個胃.....>.<日日都係咁!!

不過琴日好d law!唉..........*.*

之後今日要早會la!聽完曬la!上classroom la!我又要收中文罰抄lu!=.=''

累..............死............我................呀............

之後又要聽埋miss wong講d好悶ge野日日都係咁嫁!!#.#

之後上數學la!老師都唔多開心lu!最後一日見到我地la!

星期一佢就唔教我地lu!==佢要番彼大學丫!!=.=''

之後到都小息!!我地左練英c呀!!

到左上epa!!好鬼好玩但好蘆中意個老師law!個個都係咁話la!

之後上IT la!我地第2組遲左呀!!!>.<

之後我地咪等law!之後走個時就經過第1組ge!見到傑勁搞笑呀!!

之後我地上到去!!xxx同xxx又嘈lu!>.<唉唉.....女仔係多野煩d 嫁la!

跟住上完la!到lunch lu!

嗚.....我重以為冇人幫我拿野....好彩有傑幫我拿飯卡................

之後我eat完又同婷落左去找老師!!

之後我同佢練左陣英c law!

跟住老師上到黎同佢地默書la!好鬼搞笑呀!!

我就同k欣練英c law!

唉.....之後上中屎堂lu!==今日冇咁好玩.....好勁呀佢!!識答咁多問題^^

之後又上英文有d想訓tim!>.<

唉....等到放學成班又比miss wong 罵......慘.....

之後終於放學去左練波lu!

卡....今日打打下好鬼運呀....>.<唔多舒服tim!*.*

之後6點2番家lu!

番到去同人傾左5分中!!就冇咩野好做lu!

好慘呀!!冇人關心丫!!!

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | ... | 236 | »