今日我番學個時!!好鬼唔舒服呀個胃.....>.<日日都係咁!!
不過琴日好d law!唉..........*.*
之後今日要早會la!聽完曬la!上classroom la!我又要收中文罰抄lu!=.=''
累..............死............我................呀............
之後又要聽埋miss wong講d好悶ge野日日都係咁嫁!!#.#
之後上數學la!老師都唔多開心lu!最後一日見到我地la!
星期一佢就唔教我地lu!==佢要番彼大學丫!!=.=''
之後到都小息!!我地左練英c呀!!
到左上epa!!好鬼好玩但好蘆中意個老師law!個個都係咁話la!
之後上IT la!我地第2組遲左呀!!!>.<
之後我地咪等law!之後走個時就經過第1組ge!見到傑勁搞笑呀!!
之後我地上到去!!xxx同xxx又嘈lu!>.<唉唉.....女仔係多野煩d 嫁la!
跟住上完la!到lunch lu!
嗚.....我重以為冇人幫我拿野....好彩有傑幫我拿飯卡................
之後我eat完又同婷落左去找老師!!
之後我同佢練左陣英c law!
跟住老師上到黎同佢地默書la!好鬼搞笑呀!!
我就同k欣練英c law!
唉.....之後上中屎堂lu!==今日冇咁好玩.....好勁呀佢!!識答咁多問題^^
之後又上英文有d想訓tim!>.<
唉....等到放學成班又比miss wong 罵......慘.....
之後終於放學去左練波lu!
卡....今日打打下好鬼運呀....>.<唔多舒服tim!*.*
之後6點2番家lu!
番到去同人傾左5分中!!就冇咩野好做lu!
好慘呀!!冇人關心丫!!!
|