今日一早都係番學la!番到去我就去左buy早餐eat la!@@
之後eat完就係到針計la!日日都係咁=.=''
上到classroom我就收中文hw la!
27and24冇交丫!!24冇番就冇計lu!!好彩!!27都好彩係上中文堂前抄到!^^
之後上中文堂測文化單元wo!=.=''
之後就小息lu!我交完比老師就係classroom lu!
之後就上數學堂la!好鬼煩呀!!上完就上英文la!就到左普通話lu!
今日考第一部分ge口試wo!11分都好高丫!!15係full!!開心丫!!
之後係呢堂做左好多hw!但係今日太多hw重有野宗做完丫!!!!!!
之後就lunch lu!唔知做咩劉偉幫左我拿餐具wo!
咁到左拿飯但佢又唸住幫我!!但傑唔洗問我都知我eat(c)叻仔!!hehe!!!
之後就eat law!冇咩la!之後eat完我落左去睇佢地打波la!卡........
上番黎就練英詩!!
之後就要上堂lu!上力屎呀!!林chi好搞笑呀!!佢份hw!卡....卡.......
之後上完呢堂就到左ih lu!悶到死呀!!!
之後上中教倫理就冇咁悶lu!因為我要做話劇ma!^^
之後放學今日係聯課活動丫!!我地red corst!又要練lu!>.<
練完放學個時我就同小琳,方子一起番home lu!
番到home冇咩做咪eateat law!今晚又係同到傑針計la!開針死!!
之後都冇咩lu!

|