唔知點解琴日明明寫左日記現在冇左ge!=.=''?????
好la!琴日都冇咩野ge!我冇出街呀!!只係番左排球law!^.<打得幾好哇....卡...成team叻..
講番今日la!8點中起左身la!郭得重好想訓咪訓law!訓到12點就起左la!
之後eat braekfast!!!好難eat呀....之後睇左陣電視wo!見到我地yy2又上電視lu!^^
卡卡....之後汁room la!之後開左電腦同左丫婷,tim少,林家輝,心姐....重有人傾計la!
之後呀琪打完黎又到傑打黎傑打完又到方子lu!3個講d野都有d唔同姐大多數都一樣ge!
之後到左2點3我落左去la!同左方子去bum波la!2蛟雞用左...><
之後我地去找呀琪la!點之我地去到得呀琪一個我地咪等佢地law!
之後我地個個到齊la!就去左m記buy野eat!!!之後就去左打波lu!
玩到4點2我地就轉地方4點30就轉到廣福紅地lu!.......玩左true or there la!
我冇咩點玩過ge!卡卡.....
之後我地再轉個時個天都黑黑地嫁la!我地去左我家下la!打左陣波la!
又玩左陣千秋la!點之個時我好唔舒服其實我唔係唔開心呀!!
((唔好以為我嬲你丫!!))
我番到家la!就換3la!換完我出聽la!比個5years ge細路撞到la!佢話姐姐你好hot呀??
我話唔係呀!!之後呀媽聽到就同左我探hot lu!
108到....發燒.....之後我就開電腦打左日記先...驚訓左唔記得打la!
嗚.......
|