7點5起身` 攰`-v-
7點9出門口` 番到學校門口` 有3條隊.
檢查校服頭髮等` 順利過關-)
早會後` 又捉` 過關.
上課堂` 無左7個人到` 去哂hall比人鬧-v-
有2個要去剪頭髮` 勁搞笑-)
上堂上堂上堂上堂上堂-v-
悶爆` 放學同麥麥.吳彤.余雯1齊食香味屋.
ok喇` 之後番去聽衛生講座` 年年都講`
煩煩煩!!!
放學番home`
完` by ahtung!