6點9醒左1醒` 呀媽又遲D起身` 呀妹又遲D遲到`-__-
再訓`7點3起身` 同呀媽傾計-v-` 之後食完野番學.
7點9番到學校` 郭思送左stephy既海報比我`
好靚女-) 多謝你-)
之後排隊上課室` 落落落`
放學-) 1:20到放` 2:15要番到學校..
同吳彤.麥嫻.鍾欣.鍾晴.林文.郭思.余雯.我1齊食50嵐.`
8個人同1個餐.D餐.-__- 16件壽司.
食完. 壽司差1件..同個人講` 個個人O左. 我都係-__-
之後佢比番2件我地 ..食完.
208蚊比錢` 走人-)
番學校投票選社長` 結果同我選的1樣`
3個後選人都係咁上下..差-___-
算喇` 放.. 番HOME` 用電腦!
完.BY:AHTUNG
http://bbs.hkdreams.com/?fromuid=78 等閒去玩喇-)
|