7點3起身` 食野番學`
真麻煩`討厭開學頭2個星期-(
日日都係到講廢話-___-
課室:411.3A` 頂樓... 玩野麼?
今日係正式上堂`
第1,2堂係電腦: 賴SIR`同何SIR`
第3堂係英文:陳SIR` 選科長個陣超爆笑.-)
第4,5堂係DRAMA:郭SIR` 爆笑-)
第6堂係中文:MISS周`-___- 超無奈` 我整係講我個名都可以比屈去參加朗讀??
第7,8堂入去HALL睇學生會!!