足足7年沒有遲到 想不到=[
7:55分先起身...家姐叫醒的.. 唉=[ 小學-中學的第一次遲到=[ 無奈!
之後番到學校..好多人都O左咀..住得近唔比遲到??=]
算喇..唔遲都遲左...咁你地想我點??-,-
數學X2:幾好..個個係到講笑..MISS都無罵.=]
英文:一般
音樂:好勁=] 好想再聽多幾次..=]
ART:收喇..MISS PIG
P.E: SHIT...今次係我第二次唔想上P.E堂.=[
PS:唔會再遲到.. 一定唔會=]