數學x2: 我明左dd喇.=] 有聽書係唔同d的=]
英文:唔like鬼佬.更唔like陳SIR*
音樂:MISS罵人? 哈.好似無人聽佢講的
ART:好唔据.唔想講.頂
P.EX2:打籃球.好來無打LU.球技差左.=[ 入唔到(N多次)好玩喔=]
MISS鄭講D野.唔知大家聽左幾多.入腦入左幾多.
但係我真係好想有一次係大家都可以乖乖地咁上堂.
我唔想2A個名臭哂.衰哂.個個一聽到2A就話唔好.
其實我覺得我地可以團結D家.希望大家乖乖的上堂