琴日10:40訓教. 極快訓左. 實左太眼訓.=[
9:00正醒左. 好想再訓. 訓唔著=[ 不過無起身
之後9:30先之起身.. 就玩電腦喇.
唔知點解. 本來心情唔錯. 直到某樣野出現之後.
心情極低 .. 唉!!
而家先12點.就打日記. 傻了的我=]
ps:心情極低 不要惹我