英文x2: 講MSN P聲 同WAIMEN一齊[P].笑到傻左. =]
數學:悶囉. 火警-_-
中文X3: 個個訓哂.SHIT 我都訓左3個字.-__-
睇林XX個個超低能 勁搞笑. 都唔知佢地笑乜?
我完全唔覺得好笑. 無奈!
班主任:入HALL 唔LIKE =[
發覺呢幾排無咩心機上課. 真係番學等放學個隻.
點算好?搞到乜都唔識.HELP ME* 一專心上.就想訓.
唉.......... 心情變得好傻. 成日都好灰喇,
真係好想死.
PS: 也許 我不應生存在世