假使不能公開妒忌 學習大方接受
早會:忘了.明明有d好好笑既野的-.-
英文x2:陳sir唔比人sleep**
數學: 數學全軍覆沒!!><
小息:遲放.無野食?
中文x3:MISS教書.無奈.教左少少.就夠鍾?哈XDD
班主任時間:衛生署.煩煩煩. 嬲.嬲.嬲.
放學.要去檢討. 零的表現?忘了. 你地唔講.我都無咩所謂.
輸左我唔介意.我介意係因為校長.佢個日講D野.好似係怪緊我地.
而家我地有錯咩? 你唔付出D野比我地. 我地又會有好成績?
我地錯?令到你呢位校長無面.? 咁你有無念我地D運動員既感受?
唔係得你一個無面.係全校既事.
我地無獎拎. 你有無問我過我地.? 有無關心過我地?
余中是一家? 我屌. 鬼同你一家...
唔好係到認親戚丫. 校長.
PS: 我真的不捨得你
|