2/4 第一天
12點番到學校!! 等入CAMP* 點知個陣落雨.同好大風..勁凍!!><
上車.林剴輝比F.6 3個人玩..超好笑..
2點幾到...就到左. 係餐廳入面等入HOME*..
終於有場刊..我地2A GIRL一齊訓.有我.WAIMEN.WING.鍾欣.鍾晴.啟慧.倫琪.共7人
係59號HOME**..係山下.. 要行大約2個字到...好攰..係好下..BOY'S就係最上.-V- O哂!!
去到HOME*我地ALL GIRL隻腳都係雨..BUT我地要放低D野.上去HALL.
又要行好來..頂.
去到HALL.玩乜!???要分組先. 我同WING一組-V-其他人各散東西!!!!><
我地組長係馬家軒.第一個GAME係-------------傾組名同識組員.
唉.超悶..唔想多講呢!!!
6:00.大家要去餐廳食野.BUT先去HOME換鞋.因為好濕,,,
之後上去餐廳..遲大到呢-V-
算喇.食完野之後..番HOME**又下雨.我地係HOME入面.整理下.
之後..上去BOY'S HOME* PLAY.大富翁.HAHA
玩到11點到.我地番HOME.因為就黎有老師會黎HOME.檢查>.<
BUT D BOY'S話會黎HOME再PLAY WO*-C-
咁我地沖涼先.好慘-V-
我地再玩啤牌丫.UNO丫.咁..又玩CAT...哈哈.笑死.'
玩下玩下就到5點幾.本來想唔訓家.BUT好多人都話好累.咁我地就訓.
HAHA!**
3/4 第二天
7:55起身.8:00食早餐!?? O咀..8:20到.個個先搞掂哂.
BUT都會遲到.SO.個個都都話訓.咁WING話驚佢地起身之後會餓.
SO話去BUY野番黎HOME.咁我同佢一齊喇.仲有啟慧
點知.9:00原來要去HALL-C-. 叫馬家軒打比WAIMEN佢地.
咁我同WING仲有啟慧.就到餐廳BUY野食.差唔多9:00.
WAIMEN佢地黎到餐廳..
傾左陣..個個都唔想去HALL..BUT得啟慧一個話去.驚!???
咁我地就作左個故事出黎..
啟慧同倫琪就去HALL.其他人番HOME*^^
玩左一陣.佢地番黎.一齊去食中午.HAHA..
幾好味既D野.
食完番去HOME.BUT1:15又要參加活動.
玩到3點幾.就自由活動喇.
(死.乜都唔記得TIM*)
到到6點.第一次咁早.到餐廳食野.食完.WING要搵一個小學老師講一件事.
終於講完.咁我地就番HOME*.
大約7:00到.我地又係HOME玩啤牌個D..超HIGH.
11點之前我地個個沖完涼.倫琪同啟慧訓教..
我地其他人就玩大富翁!
玩左4個鍾-V-. D TIME過得好慢. 3點幾.
3個破產.WAIMEN最大錢.我好似係第二.
笑死.3點幾.訓教.
4/4 最後一天
7:50到.起身.又遲到..BUT都上去食野.
9點入HALL.悶.
之後10點幾番HOME*執野.
再玩啤牌,
之後12點.食完野之後.
12:50上車.好眼訓.訓到1:15.到學校.咁快既!???
1:45到我番到自己HOME.
玩左一陣電腦..-V-
之後頂唔順.去訓教.哈哈
一訓就訓到9:15,上黎食野..
11點幾.去訓教.訓到11:30到起身.
訓左好來.但係而家仲係好想訓.-V-
PS:CAMPCAMP*
|