呵呵.
10:35 起身*乖女=]
之後食左碗公仔麵...好味!!!之後就做左一陣功課!!乖乖=]
做完之後,食午餐!牙媽煮更好味!!!^^
食完野.玩電腦!
玩番尼奧..無聊乜!!-,-
2點幾.同二位家姐一齊係屋企唱歌!!
好多首!!唱到4點幾.白痴!!-V-
之後係到吽...悶到死!!-.-
電視又無野睇!!BUT期待夜晚!!有好多野睇!!哈哈..傻左!!
PS:是我錯.