家政:悶.好煩喔=[
英文x2:嗚嗚.悶死左=[ 麥麥唔舒服喔.
小息:麥麥早退.沒事吧?
中文x2:miss用左一粒鍾講三字經?@@ 痴痴的
科學:okay*
人文x2:個份野好煩.星期日可能要出黎傾傾傾傾.頂.唔要丫=[
放學同陳寶寶去搵miss.=] 陳寶寶唔舒服喔.之後佢同劉小雯走左.我同彤彤喇同陳美婷喇
一齊去食野.又去m記.又去公園/ 佢地同我都笑到傻左. 太kai了=]
ps:如果有人比我知道左.黎左唔留cm既話.我一定唔會放過個d人. 特別係劉小雯