調了位=[
英文X2:OK唷..只是好悶..好累=[
數學:MISS MA近掛好人左??=]
中文X3:又黎3堂了=[ 又寫短文?OH SHIT 成日都有既??煩呀=]
班主任堂X2:MY GOD*睇財政報告..想死..睇左一陣..個個訓哂=] MISS MA同我地調位..無奈..
本身坐係第一行2既第4個位(好似)..後面係馬家軒.再後面係余偉雯.再後面係張方謄..隔離係彤彤=]
點知..因為我傾計..SO比調左去第二到..OH SHIT=[
隔離:李家昌..另一面隔離:鄺詠雯..前:陳美婷..OH SHIT..前左右都無得傾計..
困死我?
讓我死
PS:請明天加油=]
|