從今要忘掉你!?*
11:15:起身=] 無食野.念著就快食晏~點知.原來晏就自己搞掂...無奈!!!
之後就食野.食完.做左一樣功課!!神跡!!!=]
之後就無聊左陣.就用電腦!ADD左好多人-__-
電腦之後比左家姐用.睇美少女=_=
睇左好來.終於睇完.有得好番!
PS:珍惜* 呢兩個字.係成日講.但有幾多人做到!?
失去之後先識得珍惜!*
怪得誰!??