8:10起身.番RC** 遲左少少=]
之後9:30上去104室上堂.-V-
覺得個牙SIR好傻的.但原來唔係=V=
12點幾上完=] 同吳媽一齊去食野..再去警察宿舍到食野.GOOD*!
之後再去少年警訊搵包包...點知得彭SIR在...串左一陣.去打羽毛球**
超HOT*之後就搭的士去第二到打.打完後.去摩士**見到好多識既人-V-
之後我番HOME換杉再打=]
打到好攰-C- BUT知左N多野=V=
PS:想著你