數學x2:無乜點聽書喔-v-
英文:悶悶悶!* 想死喔.!!!
音樂:要考試!? 好彩未到我考姐!!!!GOOD*
ART X2: 唔係好想上堂!-____-
P.E X2:考次! 唉.........死死死!!
其實今日唔想打日記AR!