6點正起左身-v- 肚痛! 傻傻傻!
之後7:30出左門口! 好耐都無食過{大快活}了! 今日去左食!
唔好彩的是.見到MISS MA* 一早見到佢.=[
科學:悶死-V-
數學:痴線!!要計好多數AH! 有病!!條條都唔識.搵人教我好WO=[
PTU:曾SIR 好心你唔好番學NA!=]
英文X2:早個幾個字好留心家我!點知.唔明呀SIR講咩野.所以又無聽到
之後仲要比AH SIR啤左幾啤TIM.
電腦:我的網頁 超樣!點算?? 一定拎唔到A!-V- G到有份=[
午膳:唔知發生咩事.只知何小婷無得食飯!!
數學X2:本來既中文堂.無左=[ 變左數學. 做HW!好難
做到頭好痛. 又係落雨.
放學.MISS MA同鄭鄭.問我地午膳發生咩事.無奈.我唔知咩事.
原來又係有人報串.同MISS講我地.唉!又要留多幾個字.=[
之後放得.就同小雯AND肥琪去左為食街食野.=]
之後再去搵YES卡.行行下見到美婷AND家姐.
咁就一齊行.THEN番HOME*!
PS: WHAT UP?
|