| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 15 日 星期五  |
| 又返大陸lo... |
返大陸!!~
又返大陸''']]不過金次..係返伯伯個邊..;;
多d野玩...日日都係食...玩...買..冇咩做..
日日都會打麻雀..不過我冇得打..佢地唔俾我打..慘!
好采有2日好開心..去左玩..
玩左..''摩天輪,踫踫車,海渡船,留冰,過山車,..
但係諗到要返香港..就好唔開心..=.=
到左要走..好唔捨得..下次呀媽好次話返..
好想快d..走走走..
唔係好想打blog呀..~可能呢幾日都唔打lu..sor!
|
| 刊登時間:2008-02-15 10:52 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 30 | »
|