| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 25 日 星期五  |
| 家姐..[[生日大快樂'']] |
家姐..[[生日大快樂'']]
金日係家姐生日,,我一起牀..6:30分..
就即刻同家姐講生日快樂..
唔知我係唔係第一個同家姐講生日快樂既呢..
嘻~!到左放学...
我..MACY..葉佩..小黑..科其..
去''加正''室..整朱古力送比家姐..
家姐唔知..我地比個意外經起佢..
整完啦..好想食..但係要送比家姐..
冇計..为有同自己講..
「唔食得呀..要送比家姐呀..为食貓..」
嘻嘻!..我..MACY..小黑..都有送比家姐..
葉佩話好快容..食左..但係..我..MACY..小黑..
話唔理佢容唔容都會送..xD''
落住雨..冇傘..去返課室拎..唔见唒...
o左咀..但係好采..科其佢呀爸..有施加車..
車我地返去..THx..返到屋企‘..
送D朱古力比家姐..家姐話好好食...
呵呵..家姐話多謝你地..整比佢食..多謝唒,,..錫左家姐一淡..哈..家姐生日大快樂..
|
| 刊登時間:2008-01-25 07:21 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 30 | »
|