|
嘻.依排覺得自已好乖勤左打bloG
最近迷上多1樣野"糖果屋SweEt hOusE"唉...最衰都系臭Li
搞到我成日都揾佢既資料‵唔知有冇專門店嫁呢?!!
星期2系我親愛既小敏生日
LuNch我地成10幾多人1齊訂pizZa食&唱生日歌xd
玉肥送左份好q既禮物比佢.不過放學個陣俾馮景禧污染左啦-,-
之後小敏陪我出左旺角"因為我既錯白行左1次我真系1個大路痴
星期3放左學之後開會
超開心 做左SpOrt daYs hElpeR..雖然冇得參加比賽
旦系我想做HeLper好耐啦.所以冇得比賽就算=]
跟住等小敏整埋波3啲野就去左葵芳運動場揾露比佢地1齊跑步
個個都系到hea既 可惡.跑左1陣先走左
上麉城跳舞!!唉...我愈黎愈跟唔上啦因為冇練既關系><
唔想甘樣,所以要多d練呀
同肥肥&秦海洋傾計.狂講練gaG笑到我停唔到 傾左成個幾鐘囉
返到屋企都11點啦-_______-
今日又要1早起身.去青衣體育館打排球
1打打左3個鐘頭整系休息過5分鐘‵累到死左
旦系學左好多野呀,同埋識到新朋友=]佢打波好勁勁嫁.開波開上手的超有力
白痴既我居然唔記得帶水囉>U<下次1定要記住
雖然辛苦也期待著下1次既訓練
之後約左人出旺角終於買左我♥既相機.最後都系要左粉紅色-.-
跟住去補習‵訓zzzzzzzzz
承諾自己與你‵努力寫小品
創造只屬於你和我的珍貴回憶xd
|