| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
★*"真的完了![]▋×.* |
|
|
放左暑假2個星期啦
日日都過得好精彩呀=]
無好似以前咁.成個暑假都留係屋企呆呆的
不過8月份開始就會開始得閒返-.-
差唔多日日都見住小筆
星期一‵二‵四同佢一齊係佢媽媽's補習社幫手
超好玩的. 大部分小朋友都勁可愛呢.雖然好嘈^.^
旦係以後都無得見到佢地啦
因為7月31日係最後一日‵我會掛住佢地啊~!!
22日我地既{小食店}都正式開張
生意唔算太差.旦係味滿意> <
26‵31號都返左麗城開鋪‵生意愈黎愈好tim
跟住23號就去左義工-- 賣旗
得2次啦‵都系好開心.不過真係好累好累同埋好曬
27號去左書展
唔覺唔覺買左成300幾蚊書‵差唔多10本
最慘揾唔到梁佩瑚d書呀>u<
超想儲齊一套的
30號係我成個暑假最最開心既一日
因為終於可以去"kitty迷城"啦
我等左超耐超耐嫁.由7月頭等到7月尾
雖然要成100蚊入場費真係好貴
旦系我覺得唔會唔抵‵不過好似好傻同好浪費$咁
入面有好多好大個既hello kitty
整係佢對拖鞋已經有我半個人咁高啦
唔知kitty係咪真係有咁高嫁呢?!!
個到入面本新話唔比影相
旦係好多人都會偷偷地影‵我地都影左好多相呀
我地玩左好耐先走
好多謝小筆咁都肯陪我去呀^&^
今日一早就起身‵因為要返學校拎書
我無曬$$啦.好可憐呀
之後去左睇小筆打羽毛球&一齊去食m記
呵呵....佢地食到唔想再食m記啦
旦係因為我要換kitty.所以佢地都要陪我食啦^u^
跟住又上左麗城參加{老友鬼鬼}既義工訓練
玩扯鈴‵超正的
比我想像中累同埋困難
不過我好勁嫁.返左一個鐘已經可以加速加速
好期望下一堂呢
係麗城走左就去搭地鐵出觀塘
坐左成個鐘‵想死
呢2個星期真係過得好充實呀.不過要開始比心機做功課了
7月29日
跟他正式分手了‵旦還是好朋友....
|
|
發表時間:2008-08-01 11:28 PM |
« | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | ... | 237 | »
|