| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
.[[●!_*開心開心×*.. " |
|
|
13/5
上早就起身‵唔洗返學超正
約左敏&kay去游水
係青衣城等吳敏敏等左超耐-.-
佢係"遲到大王"呀
去到泳池‵敏係唔識游水的
嘻嘻 XD 係水到唔洗驚佢‵超好玩
下次一定要約埋筆一齊去玩呢
11點幾就走了
發生左D野....關於KAY既‵超GAg ^&^
跟住去左我屋企食野 & 換3
比佢地食曬媽媽煲既粥=.=
同佢地落去長發book完場之後
陳啟邦‵老公‵My‵kAy
一齊去左西9龍
又去左玩太彭-v- kay真係超勁的
玩籃球機我都輸左比佢 > <
之後去左食壽司
41.9任食‵kay狂話"好抵好抵"
食完影貼紙相~第一次同邦&老公影呢
超開心...不過佢地無咩反應>w<
走個陣老公送我反屋企....
家姐返左黎屋企食飯‵超hApPY
14/5
又係一早就起身了‵做功課
11點幾就出左去同人食野....有人請呀~!!
食完就搭243M出荃灣探MISs Goh
發現自己原本係方向盲 -.- misS係電話到教我地點去佢屋企
但係我完全聽唔明> <
差唔多一點先去到目的地
misS 啱啱生左一個bb女‵超可愛嫁
叫鄭凱盈‵4月1日愚人節出生
我地傾左好耐...又幫bb照左相先走
返到屋企就係到玩電腦
差唔多日日都係咁 -.- 浪費曬d時間
|
|
發表時間:2008-05-15 11:36 PM |
« | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | ... | 237 | »
|