| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
♥ㄍ.… 5月4日 ×°||[| |
|
|
5月4日
筆筆生日大日子
生日快樂
上個星期四
姨媽姨丈落左黎香港
同佢地飲早茶
一早就比人拍左起身==
飲左超耐...
之後同kay一齊去左筆筆屋企
買左好多野食上去
溫書...中史&Maths
我要溫到5點先溫完喎
超煩 -,-
完全唔識....唔聽書既結果
上星期五
終於考曬所有UT
Maths考得超差呢 > <
有差唔多一頁紙無時間做‵中史又做唔到一題
無奈...+o+
放左學之後一大班人去左唱k
幫筆筆提早慶祝生日
有敏‵卜美銀‵kay‵陳子文‵彭錦‵我
丁子桓‵陳盈德‵筆筆‵魏玉琪
超開心~!! 我地周圍掉陳盈德既電話
Sorry-.-
唱到三點幾就去左筆筆屋企
玩will & 傾計 ^&^
夜晚仲要留左係筆屋企食飯
有雞翼食....超好食呢
返到屋企成9點囉 =v=
星期六
補完習就去左打排球
有kay‵我‵羅栩樺‵游佩詩‵吳永豪
吳永豪原來係超勁
覺得自己打得好差....好無用
太耐無練啦-.-超失敗
今日
派左中史同中文卷
兩科都考得好差.....比我諗既差 唉 ><
要努力溫書啦
不過成日得個講字+v+
LunCh
打班際排球
佢地個個都超勁....特別係饒穎文
係我一個連開波都開唔到
超差超差超差
唉.....都唔知出場黎做咩 >,<
放左學之後筆筆陪我去拎返d野
跟住就一齊等車返屋企了
( 最最最最討厭口不對心的雙面人 )
( 真不希望那個會是你‵但... )
|
|
發表時間:2008-05-04 11:24 PM |
« | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | ... | 237 | »
|