|
我討厭被人遺忘既感覺.我卻一次一次咁將個blog放埋一邊
10/10
家姐生日既大日子
放左學去尖沙咀揾佢周圍逛玩hea
跟住返深水步食壽司‵送左份禮物俾佢.俾佢嫌太女仔過分 行左1陣街先返去
尋日3點幾去到小欖等人.都ok準時嫁喎等左1個鐘-,-
其間射射痴左2次香口膠"笑到我傻左
我周圍坐都無事.佢1坐就痴野黑仔到爆囉
我射暉陳家豪峻豐bo潘紫Cat&佢條仔敏婷11人行
成班小學fd第1次咁多人1齊出去玩尷尬
狂俾人係我隻燒烤叉到搶野==搞到我啲野食掉曬落個爐到
浪費食物諗下四川既災民吧
同射射2個傾左好多野真係覺得我地好kai呀
雖然佢系好靚仔都好好人.旦係都唔洗瘋癲成甘囉=]
我地2個去左海邊玩水啲風吹埋黎超正好舒服對住個海大叫....
呼.成個放鬆曬令我忘記呢幾日唔開心既野
次次唔開心大叫or打完千秋就會成個舒服曬開心返
返左青衣之後射大小姐又改變主意唔食糖水.我射暉豪就去左學校隔離打千秋
4條友相量點樣偷偷地爬入去 真系好想入去睇下我地既回憶
系咁講返以前小學既野.講到我地學校盛傳有鬼愈講愈high又唔講又要驚-,-仲要嚇我
因為太驚喎所以去左{椰奶}玩傾計hea.無啦啦射提起玩鯊魚
小姐唔該你同我都係著裙嫁囉旦係都照玩.唔明點解我咁都仲要玩囉
頭個2次都被射射搞到我俾人捉左-,-追陳家豪追到我斷氣想死-____-後尾都捉到佢.嘻嘻
好耐都無試過咁樣玩啦.諗返好多好多野個種無憂無慮既感覺又返返黎
好多謝你地啊~!!特別係射射.係屋企我諗下原來我地識左6年嫁啦
如果無左你.我會唔知點算好曾經以為我地既感情會愈來愈淡旦系我依家可以好肯定我地一定唔會
玩都唔想走不過俾媽咪call返出.THx你陪我行返屋企同埋禮物超令的
沖完涼想做功課旦系頂唔順累到馬上zzzzz
12/10期望以久既日子
義工大學開幕禮.我又遲到對唔住各位團員同埋Gubie呀
朝早同媽咪嘈左一輪為左溫書成績"喊"最後唔該曬Gubie幫我同媽咪講
原來系YMCA囉.超驚自己唔識去
影麗城團隊相聽講座再影埋全體義工大學義工就食飯
之後就系歷奇訓練.1開始玩沉船
跟住去到外面玩習體遊戲好刺激旦其實有啲驚幸好我既團員真系好好
我地完成得都算快既跟住就做SHARING
第2次就要同另1批義工1齊完成類似既任務
開始個陣有啲亂不過最後都完成左.大家都好團結好開心=]
完左1齊落葵興搭地鐵.GUBIE俾佢男友既相我地睇.扮迦尼??
跟住同Mistake1齊搭44m返屋企.原來我地屋企好近嫁喎
好朋友們我永遠愛你地啊.=]
|