考tsa考到想死 考完個陣darling同我講 你訓左好耐下喎-_________- 成份整都系hea住黎做 朝早訓到7點4 搞到連早餐都冇食胃痛到我... 尋晚陪射小姐食飯 行下傾下計,得出1個好好既結論 知我者莫若你xd 夜晚又傾電話啦,雖然唔系傾左好耐 因為我好眼訓 依家晚晚傾過先訓得著咁,點算?! 我發覺我每個月味過頭10日就已經爆分鐘 期望著每月既20號
發表時間:2009-06-24 02:15 PM