20/6 星期六 1起身屋企得返自己同細佬 約小敏蕖去又一城溜冰 最後去左睇戲 ..康州驅魔實錄 我死都要坐中間xd 多謝家蕖隻手,比我整到有手指印 有幾次都嚇親-0-仲要比劉家蕖嚇多次 食kfc,去玩具反斗城玩到din左 玩左成2個鐘先出返黎 進行indoor shopping1路行1路玩 吳敏兒笑到喊,笑到我肚痛 7點先返到屋企 21/6 星期日 原先話去睇人打波 不過 ..唔知醒 部電話終於回歸啦 收到份好可愛既禮物 成日都超累 所以夜晚冇同蕖去游水.下次補返 22/6 星期一 今日返學餓死左 明明我有食早餐嫁麻 我有前列線癌?! 派卷,點解可以差成咁?! 究竟我要讀文定理?!好煩呀唔想諗!! 放學去揾mandy睇社際足球 見到某某人玩得好開心la 我系去睇信社,唔系睇人!! 周圍行 ..小朋友遊學團xdd 系m記搞左超耐,冇諗過要填d咁既野 佢陪我系翠怡行返屋企 有人問我 "你系邊個?!",我好老實咁答佢 但系我唔識佢嫁喎 連吳敏兒都唔中2既橙色!!
發表時間:2009-06-22 08:57 PM