今日1早陪屋企人飲茶 細佬超衰,系咁叫d我唔食得既野 最後整系食粥同埋系咁飲水 下就出葵芳 第1次覺得自己咁可憐 等人等左成半個鐘 如果唔系lolo同佢女朋友系到 我走左10世 ,,,仲要搞到我望又唔系,唔望又唔系 出荃灣碌ling我好勁!! 之後打麻將食飯又打過 10點幾先返屋企 唉 ...又要自己1個lu 我知自己好任性,好霸道 就算你有幾多道理都好 我都唔想理,都唔會接受解釋 心情唔好個陣,麻煩你哄我 ..無論你又幾唔願意都好 即使你覺得自己冇錯...
發表時間:2009-07-16 11:41 PM