5/7 同屋企人去馬灣玩左成日 哈 ..好開心 系個有冷氣既廁所hea左好耐 落勁大雨,賴型唔擔姐 換黎成身溼曬xd 6/7 1點幾落去同敏,冬,雞食野 打羽毛球 個個都好勁,除左我 好想將個拍掉向韓冬昇 好在我有baby系到 去公園吹水送佢搭車 8/7 1早起身做乖乖女 如果唔系冇得出街 去apm wif bee 睇左矮仔多情,好鐘意王祖藍 "其實你都唔系好靚仔,系ok炸!!" 呢句野好好用 吉野家行街冇冷氣既地方系地獄 有人應承左我既野做唔到 ...唉 夜晚出去青衣城食飯 笑到胃痛,比細佬系咁噴飯 咁又過左幾日啦!! 聽日要做半日乖乖女
發表時間:2009-07-07 11:37 PM