依排又懶返打blog 0/6 返學對成績表,冇我想像中咁差 放學比人捉左去打籃球 哈哈,我最勁 系人地屋企吸塵 最後記起自己要返學校幫手 1/7 小蕖蕖比賽,同敏baby約埋去睇 去到佐敦唔識路 跟蹤1個都系去比賽既人 點知掛住傾計,連佢去左邊都唔知 去到見到好多好可愛既細路 我有戀童癖嫁 行廟街熱到痴左線 去射射到傾計 2/7-3/7 返學校幫手執書 鄭麗美請我地食lunch 比小蕖鄙視同佢咁fd yukiko傻左,學校系佢既豪華大屋 迷上左玩開口中 玩既時間仲多過幫手 7月3-永遠記得這1天
發表時間:2009-07-04 11:34 AM