今日差唔多12點先起身 唔知自己點解可以訓到咁晏 3點返中心開會 好耐都冇咁齊人啦 開左成2個鐘,傾左好多野 成個暑假又系麗城都過 應承左做新1屆義工大學既領袖 哈 ...我覺得自己做唔黎 點解我要咁沖動呢?! 食野行街,覺得自己好幸福 行上麗城wif wing,胡樂晴,bee 陳淑賢遲到大家1齊遲到 跳舞買野食同mandy,sammy搭車 傾秘密屬於我地既車程 ps.哼哼,某人有野唔講我知喎!!
發表時間:2009-07-09 12:12 AM