比人催打blog,發覺自己好嬲打 7月9日kk,陳盈鴨生日 去life食飯玩層層疊 個個high到傻左 成間野最嘈都系我地 我系咁手震,小蕖次次都輸 燃太燃 ,,笑到kk收唔到 玩7級豬,k比stephy聊講野 1句好提議輸左要大嗌 好在有人比反應 食蛋糕,個到d人好好呀15歲啦 唔好重用d蠟燭牙!! 7月11,12日返大陸 7月13日返學,轉到科 7月14日系屋企hea足成日 到底是我對自己信心不夠 . . . 還是我對你的信任不足?!
發表時間:2009-07-14 10:33 PM