9日!!時間過得真係慢!!!重有21日就飛~~~
今日妳打比我......我都唔知點咁..開心點唔開心????
我只係有嗯...哦....唔得聞.....聽到妳把聲...又......唉
電話總係打到第8個字就停!
無勇氣再打比妳!sms都係!
6日了,唔知妳同佢點???過得快樂嗎??
我upload左相比妳?唔知妳睇唔睇到??
妳根本不明我有多辛苦!!!!!
我唔想再拖........我地根本無開始過!!!
2次都係!!!!分手喇!!!
I Love U.....
But U do not love me.....
u love is he.......i know
對不起!!!!!!