愛人唔同我傾電話........
等愛人傾電話等到傻...........
今日好攰.....尋日返工做到傻
睇左愛人日記成段日記都係打第個人
不知道愛人係咪鐘意自己
唔知愛人今日點
好掛住愛人
今朝7點打比愛人起身.........講左幾句就收線
之後返工....好多野做.....爆支力
重介左幾下...........流蚊飯"""
傻瓜我真係鐘意妳我唔係玩
我想知妳係咪真係鐘意???