聽日個Blog就會Delete!!!!!
放低左又搵我!!!!!!又再大話!!!!!!!
我無論點我都唔會再搵妳!!!妳都唔會再搵到我!!!
我一直係妳大話世界生活!!!!!!原來我蠢了一世!!
係咁la...........d段先係最後的日記!
我明la!!!妳一直都無愛過我!!!
我一真係外人一個!!我會日日為妳做傻事因為我好愛妳!!!
就算無見過有幾愛!!!
我會一生一世咁愛妳!!今晚我會做大喊包!!
無論我點會都咁愛妳!!吳嘉靜!!!!
中秋節我買ge禮物送唔到比妳!!!
d個日記係妳幫我開!!!d篇日記係我最後為妳打!!!
之後我就會比返個日記妳!!!今晚係我最傷扈心一晚!!
我為妳做過ge野!!再見了!!!吳嘉靜!!!!
祝:妳同堯幸福開心!!!
一間又去飲酒!!半醉人間!
為誰?
醉了.............個頭好痛!!!為誰醉
嘉!我愛妳!!
妳應成我咩都做唔到.....................