諸明明生日大快樂\3/`
諸仔生日果日我地會去燒野食`
放左學去燒-,-`
今個星期5就係諸仔生日啦.`
y0xD.
仲未諗到比咩佢ah`-33-
星期5果日2點幾放`
因為果日我地吾係返學上堂架-3-`
好似話咩去上水果邊學校同埋我地-.-`
悶到嘔\口/`
星期4右去奇他地方~`
吾洗上堂`
爽啦xd`
1月吾知2十幾號`
我地學校有便服日啦\3/`
我地學校便服日黎得比人地慢-33-`
搞鬼錯-.-`
因為佢話想係林新年黎個便服日w0-3-`
傻傻地的..
琴晚去左探婆婆`
比飯佢食
佢話佢身體好左小小啦.<3
隻腳無咁痛`
成功ge一步黎架啦\3/
grandmother我support y0u ah`\3/`
|