笨 的 釘:)
`♥ 我心信.`
; - 如果我保證下去.`
;- 傷口定能康復..`
love_ckm
暱稱: -`★釘釘
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« January 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
吾用e個blog lu`
新年快樂阿=}
超高興.
=} 放假喇`
瑤仔=D
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 43
今日人氣: 0
累積人氣: 356
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 12 日  星期一   晴天


諸明明生日大快樂=]` 分類: 未分類

諸明明生日大快樂\3/`

諸仔生日果日我地會去燒野食`

放左學去燒-,-`

今個星期5就係諸仔生日啦.`

y0xD.

仲未諗到比咩佢ah`-33-

星期5果日2點幾放`

因為果日我地吾係返學上堂架-3-`

好似話咩去上水果邊學校同埋我地-.-`

悶到嘔\口/`

星期4右去奇他地方~`

吾洗上堂`

爽啦xd`

1月吾知2十幾號`

我地學校有便服日啦\3/`

我地學校便服日黎得比人地慢-33-`

搞鬼錯-.-`

因為佢話想係林新年黎個便服日w0-3-`

傻傻地的..

琴晚去左探婆婆`

比飯佢食

佢話佢身體好左小小啦.<3

隻腳無咁痛`

成功ge一步黎架啦\3/

grandmother我support y0u ah`\3/`



2009 年 1 月 11 日  星期日   晴天


2009-01-11 分類: 未分類
`..今日心情仲未定落黎../3\
 
係街到見到第2 d婆婆就諗起我婆婆係e"婉"無人理/3\`
個心痛死啦.v.`
婆婆/3\`快d好返過新年啦..
i love you呀;D`
今日唔係好得閒..
因為婆婆唔中意食e"婉"d野..
我同媽子今晚拎去比婆婆食;D
我呀媽煮比婆婆食-33-`
希望婆婆開心返d啦..
仲有幾樣功課未做完`..
等間做埋佢..
之後我就要去拎埋d水果..
同埋我呀媽煮d飯去`..
比婆婆食/3\..
佢隻腳痛到郁唔到..
好擔心佢e+點..?
好想佢快d出"婉" aR`...
你地諗下`
留起e"婉"幾個月..
如果係我..
我就真係唔"掂"啦`
我右唔係好得閒..
成日探唔到佢..
>/\<..
e生話..
好在婆婆黎得早炸..
如果唔係佢隻腳會裂架..
勁驚`..裂..?
咁姐係咩意思..?
/3\`..
最衰e"婉"要5點30分先可以去探..
不過咁岩5點30分e"婉"就開始比飯婆婆食..
唔好餓到個肚呀ma..
婆婆話訓唔慣e"婉"d床..
婆婆訓慣硬床架..
訓到婆婆條腰骨好痛...
琴晚探到8點我先捨得走...
因為我都餓了...
聽日就要返學啦/3\..
無得再探我婆婆..
不過呀媽話如果aR哥放得早..
我右唔洗4點30分放..
早d做哂功課..
就比我星期1-5都可以去探婆婆..
我諗住格日去探婆婆..
因為我自己都識點去..
婆婆見到我地..當場笑-33-`
見到佢笑我都笑啦..
唔通喊咩..?
我右唔可以比佢睇到我喊.
如果唔係..佢都會喊架.v.`
奇實復發e件事..
我婆婆唔知架..
為左唔好比佢擔心..
希望佢會開開心心咁過到新年啦!!