今日係家長日..
係未覺得我咁夜先打bl0G呢?`..
今日好唔開心aR`..
家長日就無乜野..`
班主任幾好`..-33-
之後買完書,就返屋企換出街3`
去旺角行街`好開心咁去架本身想\3/`..
不過..真係可以咩`?!
諗住去gE時侯..
收到一個電話`
婆婆前幾日做完個手術..
好返架啦.. 返左屋企..
但係..個手術...[問題唔講..]
就有出左d事..要返返e婉..
要住多幾個月..
我地就去e婉搵佢啦..
5點30分先可以探`... 8點30分先走都無問題..
我地探左好奈..
我地成班人去.. D ee..姑媽..我.我哥,我媽..等等好多好多..
我地去到..見到婆婆傷到好重..[關於隻腳..]
心痛死喇....
痛到直情見到婆婆流眼水..
我個心仲痛過佢..
e+打緊字..都仲好想喊...
聽日我aR媽煮飯過去比佢食..
e婉d野食..我地睇住佢食..
佢右無胃口..唔想食..
s0..聽日我aR媽就煮d好味d ge..
但係佢有事..唔食得魚..
點解係要我婆婆有事`
年記咁大..仲要咁對佢..
好唔開心..
我諗佢過多幾個月隻腳就會好返啦..
但係....
我聽到e生同d大人講話婆婆佢年記大
右實佢個痛係有左個腫瘤,,..
e生話佢可能再會復發..
好驚...
我唔可以無左婆婆架..
我最近要多d去e婉探佢架啦..
放左學..可能放假.
都唔係幾得閒..
我都係岩岩先返黎..
出街食完飯..
我走之前..摸住婆婆隻手..同佢講閉閉..
見到佢好似好唔捨得我咁..
唔想我走..見到佢痛到流眼手..我就心痛..
希望佢會無事啦....
|