笨 的 釘:)
`♥ 我心信.`
; - 如果我保證下去.`
;- 傷口定能康復..`
love_ckm
暱稱: -`★釘釘
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
吾用e個blog lu`
新年快樂阿=}
超高興.
=} 放假喇`
瑤仔=D
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 43
今日人氣: 0
累積人氣: 361
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 10 日  星期六   晴天


2009-01-10 分類: 未分類

今日係家長日..

係未覺得我咁夜先打bl0G呢?`..

今日好唔開心aR`..

家長日就無乜野..`

班主任幾好`..-33-

之後買完書,就返屋企換出街3`

去旺角行街`好開心咁去架本身想\3/`..

不過..真係可以咩`?!

諗住去gE時侯..

收到一個電話`

婆婆前幾日做完個手術..

好返架啦.. 返左屋企..

但係..個手術...[問題唔講..]

就有出左d事..要返返e婉..

要住多幾個月..

我地就去e婉搵佢啦..

5點30分先可以探`... 8點30分先走都無問題..

我地探左好奈..

我地成班人去.. D ee..姑媽..我.我哥,我媽..等等好多好多..

我地去到..見到婆婆傷到好重..[關於隻腳..]

心痛死喇....

痛到直情見到婆婆流眼水..

我個心仲痛過佢..

e+打緊字..都仲好想喊...

聽日我aR媽煮飯過去比佢食..

e婉d野食..我地睇住佢食..

佢右無胃口..唔想食..

s0..聽日我aR媽就煮d好味d ge..

但係佢有事..唔食得魚..

點解係要我婆婆有事`

年記咁大..仲要咁對佢..

好唔開心..

我諗佢過多幾個月隻腳就會好返啦..

但係....

我聽到e生同d大人講話婆婆佢年記大

右實佢個痛係有左個腫瘤,,..

e生話佢可能再會復發..

好驚...

我唔可以無左婆婆架..

我最近要多d去e婉探佢架啦..

放左學..可能放假.

都唔係幾得閒..

我都係岩岩先返黎..

出街食完飯..

我走之前..摸住婆婆隻手..同佢講閉閉..

見到佢好似好唔捨得我咁..

唔想我走..見到佢痛到流眼手..我就心痛..

希望佢會無事啦....



2009 年 1 月 9 日  星期五   晴天


家長日-,-` 分類: 未分類

我可以話比大家知=]`..

我死更囉`

聽曰星期6`

原先今日係星期5好開心gE`,因為第日唔洗返學-33-`

但係好可惜..聽日我係要/3\`..

"[家長日]囉咩事`\[]/!

實比個班主任唱我-_-vv

賤到佢aR-333-`

勁大風涼fEEL~

-333-` 憎死班主任`![]!

今日諸仔話1月份搵日同我睇戲*V*`

好奈無同過諸仔睇啦~`

同奇他人睇就多,,

諸仔..唔記得左你-33-`

不過e+同返你睇xP`

錫哂xPPP`-333-`

聽日11點5十5分家校日..

本身唔係架-33-`.. 9點幾架我.

不過呢.我想訓教囉-33-`

小針聽日9點幾-33-`

>/\<時間同我唔岩>3`..

同佢傾緊mSn中...-3333-`

悶緊-[]-!!

功課得幾樣..

小<3`

諗住星期日做-33-`

嘿嘿=]`

唔傾啦-33-`

希望大家有個開心gE星期6,日啦\3/!