`今日返學`
4點30分先放囉`
今日彤仔同埋小瑤喊-333-`
難以哄返佢地-_-v`
彤仔坐我後面再後面`
佢gE後面有個男仔正佢同埋玩佢.=]`
某d 衰野唔講../3\`
之後.. 彤仔就喊拉`
喊到隻眼紅哂-_-`
唔靚女啦/3\`
之後mIsS 周就搞掂左e件事..
彤仔唔好再唔開心啦/3\`
小瑤本身同美美同埋婉同埋汶一組gE-333-`
但係`因某d事-33-`
激嬲左小瑤=]`
喊>/\<`
小瑤平時幾好人架/3\`
搞喊佢._.?! 邊個!
等我打死佢/[]\!!
之後3點30分係最後一堂`
上1粒鐘-_-vv
我地勁嘈囉`-33-
我?! 當然傾計-33-`
之後上上下`. 某d人玩到大聲左=33=`
miss 忍無可忍-33-`
右痴左線-[]-`
[注`e個miss有小小問題=3=`成日講唔埋就痴線架啦..]
咁我地學校上堂要用"咪"gE,
咁佢一開始就嬲啦..
就"張" 枝"咪" 大力放落地下`
枝"咪"可以話係就黎"難"-33-`
之後佢就"張"我地d功課一手放哂落地下-33-`
我d功課無啦-33-..
miss:你地走啊!走乜堂姐?!傾計!`[超大聲..]
之後我地唔出聲囉-_-v
佢就話:走啊!![仲大聲-33-`]
我地都係唔出聲-33-`
就big我地走-33-`
s0,就提早左放學啦-33-`
個miss 開門big我地就..
超大力開門..
對門撞到某d野..
樣野就黎"難"=[]=`!!
變態的._.v
聽日我諗實比班主任殺-33-`
小瑤同埋彤仔要開心d呀^0^v
|