俾番符符既.....!!!!!!
sor..咁耐先認你....
Q1♥即使你相戀前.你已知道結局是分手為終`
你仍然會選擇與他/她在一起嗎?
ANS"當然會,因為我愛佢"
Q2♥你最囍歡的人,跟你分了手,
但是大家還是囍歡對方`你還會挽留嗎?!
ANS"會,竟然大家都中2 對方點解唔一齊??
Q3♥你會揀` 我愛的人 定係`愛我的人? 點解牙??
ANS"兩個都會,只要大家相愛就得,,因為呀..因為我愛佢lo"
Q4♥如果你同你鍾意既人相愛,,
但係家人唔比拍拖,,你會唔會同佢一齊
ANS"會,,因為大家相愛就要一齊..錯過左就冇嫁la.."
Q5♥如果你要同果個你鐘意既人一齊,
就要比人閒言閒語,咁仲會唔會同佢一齊?
ANS"會..我同我中2既人一齊..關佢地咩事呢..我成日都話我係唔會張自己唔中2既野放係眼內"
Q6♥如果你知道你鍾意既人同左第二個一齊,,你會唔會仲鍾意佢?
ANS"唔會...竟然都唔係中2我..冇為浪費我自己既青春"
Q7♥如果你鍾意左一個人,會唔會做主動?
ANS"我會..但係唔係好夠膽..但係我而家呢個目標我有佢電話嫁..當我到左我覺得合適既時候我就會sd sms俾佢"
Q8♥如果你最愛既人同你系有婚約`旦系佢愛戈個並吾系你.
你會同佢解除婚約.成全佢同佢愛既人嗎?_?
ANS"會..竟然大家都唔係相愛...點解要浪費時間呢??" |