無可取代
縱使結果早已知 就算犧牲都願意 前路有多苦未怕摔倒 全因你緊靠住 忘掉昨天那懷疑 在困境堅守路線 無憾了 這輩子未算長 未覺短 啊 相擁對視 等 這小故事
love_ken
暱稱: 呀冧
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-05-02
原湘琴和直樹一直幸福...
愛情萬歲
寶寶..生日快樂
2008-04-26
文章分類
全部 (97)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 97
留言總數: 82
今日人氣: 0
累積人氣: 1116
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 17 日  星期四   晴天


2008-04-17 分類: 未分類

 今日都幾開心..

去左咩咩咀...

去個陣訓著左..

返泥個陣就係到玩....勁影....

跟住...

落車個陣....

個朱弟弟爆好笑...

佢撞到個車頂...

笑死..

佢係到叫...

唉..

都話高人都係冇好處嫁!!!

跟住..

走lu,,,

我就去打波..

去到..

見到冇人.,.....

fuck...

打俾"色色"

今日唔洗la..

oh..

好想p..

去到先話我知唔洗,,,

咁唔洗咪番屋企lo..

但係行行下又唔想番住...

咁就去左符符屋企lu..

而家仲係佢屋企..

就番屋企lu...



2008 年 4 月 16 日  星期三   晴天


2008-04-16 分類: 未分類

今日冇咩特別既..

但係過左今日之後..

我就覺得基社啲人既實力有限..(林先覺唔計)

今日第4,5節係全校週會!!

社際常識問答比賽!!

林先覺有份比賽呀..

佢超搞笑...

好得意..

但係佢答錯一題之後就好似想喊咁..!!!

估唔到朗社(即係我個個社)會大比數win左..

keke!!!

都話朗社啲人聰明嫁la!!!!

keke!!

中社..

唉..

估唔到..

會輸比學社...!!!

跟住週會之後就食飯..

食完飯就4圍行下....

返到課室..

oh..他媽...

唔記得左拎maths書..

但係我發覺有好幾次..

當我遇到困難既時候..

陳加同呀me同常姐都會第一時間幫我..

好感動..

仲好開心..

可以識到啲咁好既朋友...

!!!

拿,,唔係話其他朋友冇幫..

咪誤會!!!!

跟住放左學..

就自己一個..係自己一個4圍走..

等左成1個鐘!!

一個鐘呀!!!

唉..

為左我個meme姐...

唯有乖乖地等佢la>_<....

佢ko..

我地就沖到咁去吉之咩..

去到吉之咩都6點答1..

之後好成功咁買左$269既outdoor...

跟住就番屋企la>.

好開心..

買到個bag la!!!

 



2008 年 4 月 15 日  星期二   晴天


2008-04-15 分類: 未分類

今日時間過得特別快...

英文中文中史都唔洗上..

keke..

happy爆..

時間真係過得超快..

好快就要講88..

放左學就同呀me個啲真朋友去影貼紙相...

之後影完就返屋企lu

 



2008 年 4 月 14 日  星期一   晴天


2008-04-14 分類: 未分類

好勊..

my god..

今日放左學又要打波...

今日上堂都冇咩野既...

冇平時咁悶...

因為冇英文堂..

我最中2就係今日...keke

冇英文冇英文...

天日就慘la..

要上兩堂呀,,,

fuck!!!!!

唉.....

天日放學..

小晞好似話去影貼紙相..

好寄待天日放學既來臨..!!!

 



2008 年 4 月 13 日  星期日   晴天


俾符符 分類: 未分類

俾番符符既.....!!!!!!

sor..咁耐先認你....

 

Q1♥即使你相戀前.你已知道結局是分手為終`

你仍然會選擇與他/她在一起嗎?

ANS"當然會,因為我愛佢"

Q2♥你最囍歡的人,跟你分了手,

但是大家還是囍歡對方`你還會挽留嗎?!

ANS"會,竟然大家都中2 對方點解唔一齊??

Q3♥你會揀` 我愛的人 定係`愛我的人? 點解牙??

ANS"兩個都會,只要大家相愛就得,,因為呀..因為我愛佢lo"

Q4♥如果你同你鍾意既人相愛,,

但係家人唔比拍拖,,你會唔會同佢一齊

ANS"會,,因為大家相愛就要一齊..錯過左就冇嫁la.."
 
Q5♥如果你要同果個你鐘意既人一齊,   

就要比人閒言閒語,咁仲會唔會同佢一齊?

ANS"會..我同我中2既人一齊..關佢地咩事呢..我成日都話我係唔會張自己唔中2既野放係眼內"

Q6♥如果你知道你鍾意既人同左第二個一齊,,你會唔會仲鍾意佢?

ANS"唔會...竟然都唔係中2我..冇為浪費我自己既青春"

Q7♥如果你鍾意左一個人,會唔會做主動?

ANS"我會..但係唔係好夠膽..但係我而家呢個目標我有佢電話嫁..當我到左我覺得合適既時候我就會sd sms俾佢"

Q8♥如果你最愛既人同你系有婚約`旦系佢愛戈個並吾系你.

你會同佢解除婚約.成全佢同佢愛既人嗎?_?

ANS"會..竟然大家都唔係相愛...點解要浪費時間呢??"