也許這一切都是我不好 是我不知道!



 

love_nana
暱稱: nana`
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« October 2019 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
好友名單
` * ♥Ka (carrie_wai)
豬仔XD" (Mr_babiii520)
Ilix-Time (SingChen)
瑜 ; (Miz_fishhh)
LAIHOI (my_baby215)
小你媽b^__^! (aH_bEEjAi)
-`♥Yanyee; (LeeYanYee)
hunG` (s1UchUnG)
lLm bEn (lLmbEn)
lam (hiulam_25)
hsy` (cherry630)
牙詠 (WiNg_S_LoVe)
文=] (man215215)
show (loveshanBB)
yIu (seed777)
★shan ja1` (L0VeSHAN886)
LNSUMYijaii (c0_babii)
coody (coody)
♥SWEETY (sUet_l0vE)
leocyl (leocyl13)
2010 年 4 月 8 日  星期四   晴天


2010-04-08 分類: 未分類

[ foolish。 ]

 

這樣做.根本不值得

我明白的了.很感謝你們!

呀珍呀珊呀菁呀琪`

你們永遠都是我的好姐妹.

有你們在我身邊.我感到很安心

erica.沙沙.coody`

在我最需要安慰的時候.

你們永遠都會留在我身邊.

要感謝的.不單單能用話來表示

----------------------------------------------

02.04.2010 - 06.04.2010

這五天.過得超快樂

認識了不少新朋友.很愉快(k)

如果可以的話.去多少次我都肯

這几天去了很多地方.跟很多小朋友玩.超開心`

不想回來.很想在東莞住多几天啊.3.

雖然每天都要很早起身.但都是值得的啦`哈

夢夢.娜娜姐姐會想念你的!仲有好多好多bb我都好掛住啊-/\-

仲有要多謝Linda.西瓜.dada.同埋一班低能既人陪我地癲

 

07.04.2010

今朝比呀珊嘈醒左xd大家依家都慣左早起身噜(!)

我同珊係度諗今日去邊好.最後决定約班傻佬出黎xd

去左唱k.哈哈`呀珍比人話老xd班仔又係衰d既`

一開始.呀琪就吾見左電話-/\-d人咩態度

依家係你地度吾見野係眯吾關你地事?

最後都係搵吾返.琪琪.吾好吾開心啦!

你要電話我可以借比你架xd仲有某人呢.哈哈

吾好意思啊.今日叫你地出黎點知自己又係度喊-/\-

不過真係好多謝你地啊

呀珊呀珍呀琪.我應成你地以後吾再為呢件事喊!

琪琪.你都要記得你應成左我既野xd吾好再提個條友.知道嗎?

潘政`我應成得你我就會守信用架啦哈哈.多謝你!

我無事架啦*林嘉娜好堅強架嘛哈哈

班仔有野做走先.跟住我地就去旺中行下先xd

距地返返黎就去搵距地.係甘當失路

哈哈.好彩最尾都去到

影左貼紙相.唉啊!笑死我

點解我個張甘細張架.吾制啊下次再影我要最大張個張

跟住一起返山.距地去食野.我就返屋企噜(!)

 

發焼了.陪吾到你地出藍田.吾好意思啊

下次再去啊.期待25號去唱k
 

 

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2010-04-08 03:15 PM  [ 訪客留言(23) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]