今日系picnic;>
玩得好開心xd.
去到戈陣真系好凍囉;d路好斜囉
要系咁拉住d人-_-
但系到左起爐戈陣就吾凍na.(不過我無幫手起囉)
今日食左都吾系好多野-v-
返去戈陣;d人就系到唱歌
不過後尾吾知乜事比人叫左出去囉/33\
但系我,swm,cyy,yhy,wth就壹路系到玩囉=>
返左去tkw.去左打陣排球先走;)