今日返左學校;
要懇親日囉,不過都幾好玩^^
但系都幾緊張囉/33\
kay話我講感想講得好快-_-v
到左12:30左右;見到mymother
佢話misslam叫佢同ah爸留低囉,但系我吾信
我咪走佬囉;>
同lth.ckp.wcy食kfc,swm就同佢ah爸+ah媽食野
之後先黎搵我地=)
返tkw戈陣,我偷影左swm=>
哈哈`