今日系便服日xd.
上va堂戈陣,我都吾知戈miss講乜囉-3-
跟住就系science堂(連堂);好悶-_-
到左12:35左右就同lth.ckp.wcy.clt.sky.nsm出左去行^_^
lunch之後就系2堂maths-_-v
成堂都吾知佢up乜;好似發夢咁;>
history又吾洗上.去左hall聽野xp
到左5點先放學;)