甘喇依次
仲有廿幾日就番學,,,
我好誠懇咁問f.1升f.2既同學仔.
請問您地有冇暑期作業可以借比我依位唔識做暑假作業既人啊,,,
我會好感激您地唷,
幫我一下,勝做7級浮逃啊,,,<---學識差.冇計「睇我學識咁差就一於幫幫我啦」
記得.記住.緊記.請致電25908723比我.
^
知我電話既人可以唔理.
不過...
知既就一定要致電比我...
唔知都唔緊要,
留低個cm當係支持下我吧
月多月好xdxd
多謝多謝